Strona 1 z 1

Zresetowany system / brak supportu

: 20 wrz 2012, o 10:04
autor: pocas
Witam,

po bezsensownym przeszukiwaniu strony GIRA i szukaniu manuali w końcu zdecydowałem się na zarejestrowanie na Waszym forum. Podejrzewam że często tu będę zaglądał ;)

Posiadam dom, który jest cały oparty na EIB. Od furtki po rolety na ostatnim piętrze. Wszystko z moim wykonawcą przebiegało w miarę dobrze. Nie będę zagłębiał się dalej w nasze relacje bo pewnie sprawa zakończy się w sądzie... Do czego zmierzam. Parę dni temu zarejestrowałem jakieś dziwne ruchy na routerze z zewnątrz. Zbiegały się one zawsze z jakimiś dziwnymi zmianami w systemie. Inne sceny świateł, otwierające się rolety. Postanowiłem wziąć sprawy w swoje ręce resetując router. Wszystko co mogłem to poustawiałem. Serwer Synology, bridge w całym domu itd. Największy problem mnie spotkał jednak z głównym bohaterem - Home Serverem. Bynajmniej tak mi się wydaje że to to. Siedzi w racku i mryga mu lampka ;)
W domu mamy parę ekranów sterujących ( o takich - http://www.gira.com/en/produkte/infoterminal-touch.html ), które przestały działać. Mam komunikat o błędzie połączenia. Na szybko zobaczyłem w konfiguracji że podane jest IP 10.10.10.1. Podejrzewam że przy resecie routera pokasowały się ustawienia. Niestety nie wiem jaki jest obecny IP home servera. Nie znam żadnych haseł do niego.
Wykonawca przekazał mi tylko hasła do punktów dostępowych wifi w domu, hasła do media servera i routera. Dodam że do media serwera mam hasła tylko dla użytkownika. Bez żadnych uprawnienia admina. Przepraszam że bałagan w zdaniach, ale mam podobny w głowie;]

Re: Zresetowany system / brak supportu

: 23 wrz 2012, o 23:54
autor: dendrytus
Proponuję zwrócić się do przedstawiciela Gira-y w Polsce.
http://tema.pl/