Strona 1 z 1

Jak sprawdzić w ETS3

: 19 maja 2008, o 12:29
autor: ProVibe
Mam kolejne pytanie,
jak sprawdzić czy kanały z danego aktora zostały użyte lub na przykład czy mam jeszcze jakieś wolne przyciski (niekoniecznie całe ale na przykład dwa z czterech danego wyłącznika). Chodzi mi o to, że programując oświetlenie nie zapisałem które przyciski zostały wolne a teraz nie chce mi się na piechotę tego sprawdzać a potrzebuje tego do żaluzji.

Re: Jak sprawdzić w ETS3

: 2 lip 2008, o 08:30
autor: LFish
witam,
mam nadzieję, że kolega rozwiązał już problem, bo z przyjemnością bym pomógł, ale naprawdę mam za mało danych od kolegi (albo po prostu nie rozumiem pytania). Przecież w drzewie adresów grupowych mamy wiedzę nt urządzeń zastosowanych np do grupy oświetlenia, a później, już z fizycznych wiemy które kanały mamy przypisane do której grupy
pozdrawiam

Re: Jak sprawdzić w ETS3

: 9 lip 2008, o 13:37
autor: Perugi
bus monitor w ETS3

Re: Jak sprawdzić w ETS3

: 29 sty 2009, o 00:46
autor: przemek
ProVibe pisze:Mam kolejne pytanie,
jak sprawdzić czy kanały z danego aktora zostały użyte lub na przykład czy mam jeszcze jakieś wolne przyciski (niekoniecznie całe ale na przykład dwa z czterech danego wyłącznika). Chodzi mi o to, że programując oświetlenie nie zapisałem które przyciski zostały wolne a teraz nie chce mi się na piechotę tego sprawdzać a potrzebuje tego do żaluzji.

jak takie pytanie pada to ja niewiem jakim cudem udało się cokolwiek zaprogramować :)

Re: Jak sprawdzić w ETS3

: 29 sty 2009, o 09:59
autor: Lucius
przemek pisze:jak takie pytanie pada to ja niewiem jakim cudem udało się cokolwiek zaprogramować :)
A jednak się udało ;) Poza tym nie trzeba kogoś dyskredytować za to, że pyta - w końcu uczymy się całe życie...

Re: Jak sprawdzić w ETS3

: 30 sty 2009, o 00:54
autor: przemek
ja nikogo nie dyskredytuje, poprostu ..... no naprawde nie wiem jak to się udało :D

Re: Jak sprawdzić w ETS3

: 30 sty 2009, o 01:02
autor: Lucius
przemek pisze:ja nikogo nie dyskredytuje, poprostu...
W takim razie przepraszam... Napisałem tak bo takie odniosłem wrażenie :oops: