Odsprzedaż/zakup licencji na ETS

Programowanie i parametryzacja urządzeń systemu KNX / EIB przy pomocy programów narzędziowych.
CivAS
Posty: 8
Rejestracja: 21 maja 2009, o 12:46

Odsprzedaż/zakup licencji na ETS

Post autor: CivAS » 6 paź 2009, o 15:56

Witam wszystkich forumowiczów. To jest mój pierwszy post, więc z grzeczności chciałbym się przedstawić. Mam na imię Artur, jestem studentem Automatyki i Robotyki na Politechnice Szczecińskiej, tematem KNX interesuje się od kilku miesięcy, jest to również temat mojej pracy dyplomowej.

Nurtuje mnie kilka kwestii odnośnie programu/licencji EST (v3). Mianowicie:
1. Czy licencję można odkupić od osoby/firmy, która wcześniej kożysała już z produktu jakim jest ETS?
2. Ile czasu się czeka od momentu zamówienia licencji do momentu jej otrzymania?
3. Jak wygląda cała procedura zakupu ETS'a (czy różni się czymś od zwykłych zakupów z Polskich stron)?
4. Jednocześnie prosze o podzielenie się innymi byćmoże kłopotliwymi informacjami związanymi z tym tematem, o które nie zapytałem nie zdając sobie sprawy z ich istnienia.

Zachęcam do aktywności i dziekuję za wszelką pomoc
Pozdrawiam

Marek
Posty: 18
Rejestracja: 22 gru 2008, o 00:51
Lokalizacja: Lublin

Re: Odsprzedaż/zakup licencji na ETS

Post autor: Marek » 7 paź 2009, o 12:42

Witaj,
Ostatnio kupiliśmy pakiet edukacyjny na Wydziale Elektrotechniki i Informatyki Politechniki Lubelskiej (10 licencji z kluczami bez możliwości eksportu projektu, 1 wersja profesjonalna).
Od momentu złożenia zamówienia realizacja trwała ok. tygodnia, trzeba wliczyć obieg dokumentów finansowych na uczelni, w przypadku zakupu prywatnego potrwa to pewnie krócej.
Prawdopodobnie sprawa odsprzedaży licencji jest oparta o przepisy dotyczące innych programów, np. windows, chyba niemożliwa, ale warto zapytać w dziale sprzedaży KNX.
Życzę sukcesów w pisaniu pracy.

Pozdrowienia
Marek Horyński

KNX Partner nr. 9469

CivAS
Posty: 8
Rejestracja: 21 maja 2009, o 12:46

Re: Odsprzedaż/zakup licencji na ETS